Bassit

En dam med Okänd härstamning och ras och går som svensk ridhäst. "Tanten", som hon kallas, är 155 cm hög å kraftigt byggd och jag misstänker att det är kallblodstravare i henne med tanke på hur bra och snabbt hon kan trava och kropps byggnaden. Damen som aldrig gör något elagt med mening men kann skvätta å hoppra runt lite, för det kann ju finnas något läskigt... där borta... någonstanns...kanske.... Tant älskar att hoppa och det ä knappt att man får stopp på henne när hon tar bettet och hoppar som en dimån och laddar på alla hinder hon ser :P Men måste säga att hon har blivit bättre ;) Detta är en en dam som tycker att det är hon som bestämmer, "här kommer man inte å bestämmer som man vill" tänker hon säkert ;) men igentligen är hon världens snällsate dam ;) Men dä ä ju ett sto ;) 
Här hoppar tanten ett hinder på 110 cm å fort går dä ;) 
 
Tant på valla ;)
 
Ni skall veta att hon har brötit tån på mig genom att dumma jag fick för mig att gå ut å gå med henne. Men jag hade stålhätta men det räkte tydligen inte för en 500+ kg tung Tant som blir rädd och stampar i backen. 
 
Vilka stora öron du har mormor XD
 
Snälla damen med en liten ryttare på sig ;) hon tycker det ä väldigt bekämt att bara lulla runt ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback