Halkbanan

Då har man fått en halka runt med lastbilen. Så nu har man fått lite mer snurr på att hantera bilen och på tal om snurr tror jag några blev lite lortiga i byxan när de gjorde en 180 graders sväng med sin ca 20 tons bil 😉 själv gick det bra fasten man gled iväg ibland men det ä ju bara roligt när man väl får göra det. 
Jag måste också lyfta att min kära vän som till en början inte kände sig så trygg med att tappa kontrollen på slutet verkade tycka det var riktigt roligt. Bra jobbat😄
Annats har dagen bestått med att övningsköra i Jönköping. Jag är tacksam för att jag hittar någorlunda bra i området med tanke på att vi åkte lite fel till en början. Det blev också en glass på plantagen. 

Just nu ligger jag i soffan å tittar på när kära sambo pysslar och dolar med lägenheten, så nu har han även fått upp databordet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback