c-teori

Idag har jag genomfört teoriprovet för c-behörighet. Måste säga att nervositeten var ganska påtaglig med tanke på att jobbet kräver också att jag ska ha körkortet. Och på tal om krav så genomförde lastbilstäterna i plutonen fälttestet. Dock gick det inte så bra... Är absolut inte nöjd, jag hatar att förlora! 
Fälttestet går ut på springa 2 km, i vårat fall på 13 min å 30 sek, med full stridsutrustning. Vilket är hjälm, kroppskydd, stritsväst, vapen, fylld vattenflaska och det är inte löparskor man springer i 😉 
Men men, får äta kebab, ta en lång dusch och vara nöjd med att ha klarat teoriprovet för c-behörigheten. 

Bild ifrån en mysig promenad i Nybro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback