Projekt nr 3

Som sagt tycker jag om att göra en massa roliga projekt ;) och idag var det dags för att fixa lite bon till små söta pippifåglarna eller fågelmat till dumma hackspätten. Å tro inte att jag gjorde ifrån någon mall nu utan allt gjordes med ögonmott å synvinklar. Jag måste erkänna att jag är inponerad ;) här ä ta mig fan inge fuskbygge ;) 
 
Dagen har i stort sätt gått ut på att bygga fågelholkar ;) Något som också gjorts är att starta moppen inför våren å sommaren så man får känna sig lite fri igen X) 
Hovslagaren kom till Lillerud och skodde Bassit (Tanten) och rolig som hon är hade hon på glitter på Tantens hover, ROSA glitter desutom :P men men nu blev hon att se ut som ett sto X) 
 
Tack å hej 
/f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback