Stall Lyckan

Jag kan passa på att göra lite reklam för stall lyckan ;) För tillfället praktiserar jag där och ligger ca 8 km från Karlstad Centrum. Ett konvalicent center för travhästar ;) Ägaren till detta är väldigt mån om hästarna, hon vill att alla hästar ska bli ombyslade varje dag, noga med foder, träning och hälsa. Ja det är ju meningen att de ska bli friska på detta stall men det ä ingen höjd röst om hästen blir dum, ingen piska, ingen kedja utan det värktyg som fungerar bäst: Lugn och tålamod ;) Hästarna må vara skadade eller sjuka men de trivs med det de får göra, hon verderar hjälpen efter just den hästen och gör det bra ;)
På bilden står jag och borstar på en dam som skall gödas upp i hull ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Avis på dig, skulle verkligen vilja byta plats med dig. Skönt att det finns såna människor som dom du är hos, de gör ett guld jobb. Sug i dig allt, se o lär, sen tar du med dig godbitarna du får ut i livet. Kramiz

Svar: tack :D ja det är ett toppen ställe och jag trivs där ;) har lärt mig massor och fått ett stort förtroende av dessa människor ;)
Felicia Olsson

2012-08-28 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback